rekl

czwartek, 2 maja 2013

Witamy!!

Witamy serdecznie na kolejnym, kolejnym blogu kulinarnym :)

Czym się różnię? Czym mogę zaskoczyć? Co tu znajdziesz innego?

A więc pozwól niech odpowiem, jestem zwolenniczką tradycyjnej kuchni z niebanalnym podejściem, wszystko co publikuję zrobiłam w mojej własnej kuchni wykorzystując owoce i warzywa z mojego ogródka, jajeczka od kurek babci i produkty które możesz dostać w każdym sklepie za parę złotych. Zawsze chętnie odpowiem jak stworzyłam dane danie. Postaram się podzielić swoją wiedzą na temat gotowania i pieczenia a także chętnie dowiem się nowych rzeczy od Was :)

"Szpilki w mojej kuchni" - staną się mam nadzieję Twoją ulubioną stroną.


1 komentarz:

  1. Pyszne przepisy(kilka nawet udało mi się zrobić mimo mojego opóźnienia kulinarnego), właśnie bagietka z masełkiem czosnkowym się piecze:) Blog oczywiście w ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jak napiszesz kilka słów o swoich wrażeniach :) chętnie przyjmę pochwały, dzielnie zniosę krytykę :) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.