rekl

niedziela, 23 czerwca 2013

Klasyczna pieczeń z szynki

Pieczeń - bardzo proste danie ;) myślę sobie nawet, że to danie dla leniwych.. Ale mi też nie zawsze chce się gotować więc i Wy spróbujcie!



























Klasyczna pieczeń
szynki





Składniki:

0,7 kg szynki wieprzowej
¼ szkl oleju
Bazylia
Przyprawa do wieprzowiny
Papryka ostra
Czosnek 2 ząbki

Ponadto:
Rękaw do pieczenia








Szynkę dokładnie myjemy i osuszamy. Wszystkie przyprawy mieszamy z olejem. Ząbki czosnku obieramy i przeciskamy przez praskę. Nacieramy szynkę czosnkiem i olejem z przyprawami J Całość wkładamy do woreczka do pieczenia.  Zamykamy z obu stron i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni około 30 - 45 min. Zależy to od grubości szynki ;)



Smacznego!

2 komentarze:

  1. Właśnie Wybrałam Twój Przepis Z Chyba 20 Innych Które Znalazłam W Internecie ;) Zobaczymy Co Wyjdzie :) Wygląda Cudownie :) Mam Nadzieję Że Równie Dobrze Smakuje :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jak napiszesz kilka słów o swoich wrażeniach :) chętnie przyjmę pochwały, dzielnie zniosę krytykę :) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.