rekl

poniedziałek, 27 maja 2013

Szybki deserek - Trifle

O ile mi wiadomo ten smakołyk nazywa się pięknie Trifle, stworzony jako alternatywa do tortów. Deser ten nie może się nie udać ponieważ można do niego użyć to co akurat mamy w lodówce, czy schomikowane w szafce na słodycze. Prawdziwy Trifle posiada suche ciasto nasączone likierem lub innym alkoholem, puszystą śmietankę ubitą na sztywno i koniecznie owoce sezonowe. Mój deserek to nieco prostsza wersja, ale nie mniej smaczna :)


Oszukane Trifle śniadaniowe

Składniki:
Dla 2 osób
10 biszkoptów
4 plasterki ananasa
2 jogurty owocowe
4 kostki czekolady





Biszkopty kruszymy lub kroimy, plastry ananasa lub inne owoce kroimy w kawałki, tak samo czekoladę.  Nakładamy do miseczek, pucharków lub szklanek warstwami : biszkopt, jogurt owoce i czekolada. Super deserek na kilka minutek :)



Rady:

Zamiast biszkoptu można dać dowolne ciastka kruche, wafelki czy delicje – ja użyłam kawałka własnego biszkoptu.

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jak napiszesz kilka słów o swoich wrażeniach :) chętnie przyjmę pochwały, dzielnie zniosę krytykę :) Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.